czwartek, 9 czerwca 2016

Desnoran na chrapanie - NOWOŚĆ, poznajcie moją opinię



Słuchajcie, jeszcze chwilę temu pisałam załamana, że nic więcej już na mnie nie czeka jeśli chodzi o rozwiązanie problemów Tomka z chrapaniem, ale chyba sama się nakręciłam tamtym wpisem.

WracajÄ…c idÄ…c dzisiaj do pracy weszÅ‚am jeszcze do apteki, przyznam, że nie celowo, bo jak to znacie opinie o kobietach – wciąż brakuje nam ubraÅ„ i kosmetyków, ale fakt jest taki, że przy okazji zapytaÅ‚am od niechcenia, czy pojawiÅ‚o siÄ™ coÅ› nowego na chrapanie (miaÅ‚am nawet nie czekać na odpowiedź), a tu Pani do mnie, że TAK i w dodatku coÅ› dobrego, bo ma skuteczność potwierdzanÄ… badaniami klinicznymi – Desnoran.

Desnoran – nazwa jak nazwa, ale te badania mnie skusiÅ‚y. KupiÅ‚am. A wyglÄ…da tak:





  



 Przyznam, że wybór byÅ‚ spontaniczny, wiÄ™c moja zÅ‚ota zasada ”Google, Desnoran forum, Desnoran opinie” - poszÅ‚a w las. Ale zrobiÅ‚am research po powrocie do domu.
JeÅ›li chodzi o opinie o Desnoran, to nie znalazÅ‚am. Za to znalazÅ‚am bardzo rozbudowanÄ… stronÄ™ internetowÄ…, chyba żaden produkt z tych na chrapanie takiej nie miaÅ‚. Praktycznie caÅ‚a wiedza w piguÅ‚ce  jakie sÄ… przyczyny chrapania, sposoby na chrapanie, informacje o tym czym jest bezdech senny ect. i chyba pierwszy raz można byÅ‚o zobaczyć jakieÅ› naukowe źródÅ‚a.  Na stronie www.desnoran.pl sÄ… także informacje, że produkt przeszedÅ‚ badania kliniczne i wiele badaÅ„ na konsumentach, wiÄ™c też ciekawie.


Czy desnoran zyska mojÄ… przychylnÄ… opiniÄ™?


JeÅ›li chodzi o skuteczność Desnoran to nic jeszcze o nim nie powiem, bo ciężko wyrażać opiniÄ™, gdy dopiero go kupiÅ‚am. Na razie produkt sprawdziÅ‚am „na sucho”:
- spray do nosa 
- ma instrukcjÄ™, która sugeruje, że najlepiej aplikować spray na leżąco, ale przyznam, że nie znam Å›rodków, które dziaÅ‚ajÄ… do góry nogami, wiÄ™c oczywiÅ›cie mnie pokusiÅ‚o. ObróciÅ‚am do góry nogami butelkÄ™ i psiknęłam… no daÅ‚o czadu, ogólnie to ma niezÅ‚y zasiÄ™g <Lol>. 
- zapachu brak
- smak – nie wiem, jest to do nosa wiÄ™c po moim użyciu Tomek pewnie nie byÅ‚by skÅ‚onny, wiÄ™c wstrzymam siÄ™ tutaj.

Będzie dzisiaj próbowane.
Dam znać, czy Desnoran stanie się naszym nowym członkiem rodziny.

Dorota, przy nadziei.

13 komentarzy:

  1. Witam. Czy już jest Pani w stanie coś powiedzieć o efektach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Dzisiaj właśnie planuję wrzucić kolejny post i opisać moje spostrzeżenia, serdecznie zapraszam późniejszym popołudniem!

      Usuń
  2. I jak Pani spostrzeżenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak Pani spostrzeżenia. . ? Działa, pomaga..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      pomaga! planuję niebawem napisać wpis o efektach Desnoranu, więc serdecznie zapraszam późniejszym popołudniem :)

      Usuń
  4. I jak Pani spostrzeżenia? Działa, pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na obrzęk śluzówki nosa używałem preparatu Nasodril, okazało się, że już go nie ma w aptece ani w hurtowniach. Odkryłem natomiast, że Desnoran ma ten sam skład, tego samego producenta i jedynie cenę wyższą o 50-70%. Aha i podobno teraz jest na chrapanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cześć!
      Nie znam purinasinu (errata – dziÄ™ki tobie już znam, bo mnie zainteresowaÅ‚eÅ› tematem :)). JeÅ›li nadal lubisz ten preparat to ja w Internecie znalazÅ‚am Purinasin pisane z myÅ›lnikiem – Puri-nasin (w grafice Google wystÄ™pujÄ… opakowania z myÅ›lnikiem i bez niego, wiÄ™c przypuszczam, że to wÅ‚aÅ›nie to). Przyznam tylko, że dziwi mnie Twoje porównanie, bo puri-nasin to woda morska z glicerynÄ… – wskazanie ma na katar czy stany alergiczne – wiÄ™c dokÅ‚adnie tak jak napisaÅ‚eÅ› – jest na obrzÄ™k Å›luzówki nosa. Chrapanie jest spowodowane przez podniebienia i okolice gardÅ‚a. Wydaje mi siÄ™, wiÄ™c że Twoje porównanie jest tak zasadne jak przysÅ‚owiowy „piernik do wiatraka”

      Dora.

      Usuń
  6. Na obrzęk śluzówki nosa używałem preparatu Purinasin, okazało się, że już go nie ma w aptece ani w hurtowniach. Odkryłem natomiast, że Desnoran ma ten sam skład, tego samego producenta i jedynie cenę wyższą o 50-70%. Aha i podobno teraz jest na chrapanie!przepraszam w poprzednim komentarzu podałem błędną nazwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Nie znam purinasinu (errata – dziÄ™ki tobie już znam, bo mnie zainteresowaÅ‚eÅ› tematem :)). JeÅ›li nadal lubisz ten preparat to ja w Internecie znalazÅ‚am Purinasin pisane z myÅ›lnikiem – Puri-nasin (w grafice Google wystÄ™pujÄ… opakowania z myÅ›lnikiem i bez niego, wiÄ™c przypuszczam, że to wÅ‚aÅ›nie to). Przyznam tylko, że dziwi mnie Twoje porównanie, bo puri-nasin to woda morska z glicerynÄ… – wskazanie ma na katar czy stany alergiczne – wiÄ™c dokÅ‚adnie tak jak napisaÅ‚eÅ› – jest na obrzÄ™k Å›luzówki nosa. Chrapanie jest spowodowane przez podniebienia i okolice gardÅ‚a. Wydaje mi siÄ™, wiÄ™c że Twoje porównanie jest tak zasadne jak przysÅ‚owiowy „piernik do wiatraka”

      Dora.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałem trochę, bo żonie nie dawałem spokoju w nocy. Chyba działało, bo wstawała wyspana po jakimś czasie:D

    OdpowiedzUsuń