środa, 27 kwietnia 2016

Nie chrap, Datong, SnoreBlock, Snoreeze – przetestowane sposoby na chrapanie

Ocena moja - żaden preparat nie przeszedł testu. Chrapanie nie ustało.

Nie wiem czy bardziej zganiać winę na produkty, czy może to mój Mąż taki uparty i zawzięty w chrapaniu… im dłużej zajmuje się tym tematem tym bardziej martwią mnie te „odgłosy kosiarki”.

Wiecie, jakie są konsekwencje chrapania? Może ono w dłuższym czasie powodować bezdech senny. Ja nie miałam pojęcia. Pomijam już inne dolegliwości, o których się naczytałam, że chrapanie obniża libido (moje na pewno, ale za to podwyższa ciśnienie…), może powodować migreny i obniżoną koncentrację…

Gdybyście mieli jakieś pomysły co mogę jeszcze przetestować na Mężu  – piszcie!!  Moje sposoby na chrapanie zawiodły – póki co.

Zapraszam też do przeczytania moich poprzednich wpisów, gdzie opisany jest każdy produkt na chrapanie indywidualnie!

Cześć!
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz